About me :)

Hei! Numele meu este Elena. Am 15 ani si jumatate. Am pasit pe portile liceului acum 4 luni. Am ajuns la varsta care se spune ca ar fi cea mai frumoasa parte a vietii. Va voi spune dupa cei 4 ani de liceu daca este adevarat sau nu:)
Am parul saten deschis, ochii caprui si nu sunt foarte inalta.😀
Sunt o persoana foarte prietenoasa, tocmai de aceea am o multime de prieteni si sper ca imi voi mai face in continuare:). Uneori pot deveni foarte impulsiva si nu am prea multa rabdare😀. Tin foarte mult la familie, rude si prieteni. Stiu sa ii inteleg pe altii, iar cand vine vorba sa imi ajut prietenii sunt mereu pe faza. Sunt o persoana foarte activa si vesela, iar rasul a devenit unul din hobby-urile mele :))
Imi place sa ies pe afara cu prietenii, la mici plimbari prin oras sau la padure, imi place sa joc handball. Imi place sa ma uit la filme ( in special la comedii si romance-uri) si de asemea sa ascult muzica, apoape de orice felurile, exceptand rock-ul pe care il detest.
In timpul scolii petrec destul de mult timp in casa in fata calculatorului si a televizorului, dar in vacante si week-enduri aproape ca nici nu exista pentru mine deoarece majoritatea timpului il petrec cu prietenii mei afara.
Imi plac foarte mult animalele, mai ales cainii. Fiindca stau la casa am posibilitatea de a avea mai multe animale printre care si 2 caini: un canish (Lucky) si o lupoaica (Bella) pe care ii iubesc foarte mult!
This is me!🙂

Lasă un răspuns

