Best friends 4 ever <3

Cu toate ca am multi prieteni, doar cativa au reusit sa ma faca sa am incredere totala in ei si m-au convins ca imi sunt mereu apoape, la bine si la greu.

Andreea este ca si surioara mea. Cu ea imi petrec majoritatea timpului. De cele mai multe ori ne distram foarte mult si bine, dar mai sunt situatii cand trecem prin dificultati…certuri cu anumite persoane, probleme in familie, etc., dar mereu ne sprijinim una pe cealalta si cand una din noi este la greu cealalta nu o lasa balta. Suntem nedespartite si sper ca vom romane best friends 4 ever!😡

Tania este verisoara mea, dar in acelasi timp una din cele mai bune prietene alea mele. Desi suntem din orase diferite si nu o pot vedea decat foarte rar, atunci cand ne intalnim ne distram la maxim. Mi-a dovedit cu timpul ca pot avea incredere in ea si ca imi este si ea alaturi, chiar daca distanta asta ne desparte😦. Totusi, vorbim zilnic la telefon sau pe mess:)).

Corina . Desi suntem prietene abia din vara trecuta, si ea a reusit sa imi castige increderea si prietenia. Ea este tot din Pitesti asa ca o vad foarte rar, la fel ca pe Tania😦. Cori, ca si Tania si Andreea ma ajuta sa trec peste probleme, dar se si bucura cu mine cand reusesc sa le depasesc. Si cu ea tin legatura tot prin telefon si pe mess si vreau sa fim asa mereu🙂. Ne-am propus sa petrecem revelionul la Tania, toate 3 si sa ne distram cat incape.

Andreea (Dee`) sau puiutS`cum obisnuim sa ne spunem este si ea una dintre cele mai bune prietene ale mele. Am trecut si cu ea prin situatii dstul de dificile pt mine, dar si amuzante pt amandoua (bataile cu zapada de la scoala) :)). pur si simplu ne simptim bine una in prezenta celeilalte, ne acceptam cu bune si rele.

Doi baieti in care am incredere deplina, dar cu care in ultima vreme m-am certat destul de des…sper sa fie doar o situatie trecatoare si sa fim iar ca inainte: Alex si Horia. Si ei, desi nu o arata prea mult, imi sunt alaturi aproape mereu.

Ar mai fi EL…cei de mai sus stiu despre cine e vorba…cu el am tinut legatura si mi-a aratat ca desi suntem departe pot avea incredere in el. Il ultima perioada m-a dezamagit putin dar va trece si asta…sau poate doar a vrut sa vada cum reactionez…nici eu nu stiu ce sa mai cred…o sa rezolvam noi cumva problema asta🙂

p.s.: VA IUBESC MULT!❤

Lasă un răspuns

