Love at the first view :x

Desi majoritatea persoanelor cred
ca dragostea la prima vedere este doar o fantezie, o iluzie…ca aceasta nu exista…eu am cazut in plasa ei acum 1 an si jumatate.

Privirile noastra s-au intalnit intamplator la un botez.:) Nu ne mai vazusem de cativa ani buni, asa ca nu am stiut cine este. Cu toate acestea, el m-a recunoscut. A venit la mine, s-a prezentat pt. ca si-a dat seama ca nu il mai recunosc dupa atata timp. Atunci cand l-am vazut am avut un sentiment ciudat, am ramas fara cuvinte…Sentimentul devenea din ce in ce mai puternic pe masura ce timpul trecea iar noi doi vorbeam si ne povesteam diferite lucruri; era un sentiment pe care nu il mai simtisem inainte. Am petrecut o seara de neuitat!

Dupa cateva saptamani pe care le-am petrecut impreuna, ne-am apropiat foarte mult unul de celalalt. Tot timpul eram impreuna. Am ras, ne-am simtit bine, am iesit impreuna. Atunci am stiut ca acest sentiment nu putea fi altceva decat iubire! Era cel mai minunat sentiment pe care il traisem.

Din pacate, intre noi este o distanta foarte mare ce ne desparte…este singurul lucru care ne desparte, dupa parerea mea…:(

Dar cu toate acestea vorbim la telefon, pe mess si pastram legatura stransa intre noi si sper ca nimic nu va intervenii intre noi si planurile noastre !

Te iubesc mult!😡

watch?v=H0fdMEcj6Ws

Lasă un răspuns

